Jobstudent voor de zomervakantie

in Tienen

Helpen zorgen

Wil je graag samen met ons de zorg voor onze cliënten organiseren? Zijn humor, integriteit, eerlijkheid, gelijkwaardigheid, openheid en verdraagzaamheid ook jouw waarden? Dan willen we je graag als collega!

Wij bieden jou een aangename werkomgeving met aandacht voor work-life balance en opleidingen op maat.

Dit ga jij doen

Als student een leuke en nuttige werkervaring opdoen? Dat kan bij Stichting M.M. Delacroix! Je kan als vakantiewerker terecht bij ons tijdens alle vakantieperiodes. Door de gastvrijheid van onze bewoners en medewerkers voel jij je bij Stichting M.M. Delacroix meteen gelijk thuis.

Dit ga jij doen

Als vakantiewerker kan je aan de slag in de volgende werkvelden:

• Leefgroepswerking: begeleiders, zorgkundigen, orthopedagogen

• In onze organisatie kennen we de volgende doelgroepen:

• Gedrags- en emotionele problemen (kinderen en volwassenen)

• Intensieve verzorging (kinderen en volwassenen)

• Groepen gericht op autonomie (kinderen en volwassenen)

• Niet-aangeboren hersenaandoening (enkel volwassenen)

• Dagbesteding in ons dagcentrum: ergotherapeuten

• Therapie: ergotherapeuten, logopedisten, kinesisten, muziektherapeuten, hippotherapeuten

• Keuken: in onze keuken worden dagelijks meer dan 250 maaltijden bereid. Jouw hulp is welkom in het productieproces.

• Huishoudelijke dienst: je staat mee in voor het opruimen en netjes houden van onze gebouwen.

• Technische dienst: samen met onze handige Harry’s voer je allerlei klusjes uit in onze organisatie.

• Wasserij: je taken variëren van was plooien, wasmachines en drogers vullen tot strijken.

Doe je graag vakantiewerk bij een afdeling die hierboven niet genoemd werd? Doe ons zelf een voorstel!

Als jobstudent ga je samen met één van de medewerkers op pad en krijg je de nodige begeleiding en informatie.

Je kan hiervoor terecht op één van onze drie campussen:

• Campus Park (Tienen)

• Campus Ten Haghedorne (Hakendover)

• Campus Thuys van Heylessem (Tienen)

Dit ben jij

• Je bent minimum 16 jaar of je wordt 16 jaar datzelfde jaar.

• Je bent student.

• Voor vakantiewerk in de leefgroepswerking en therapiesessies dien je een studie te volgen die aansluit bij deze functie.

• Je bent leergierig en staat ervoor open om onze fijne bewoners te leren kennen.

• Je herkent jezelf in onze waarden: gelijkwaardigheid, integriteit, verdraagzaamheid, eerlijkheid, openheid en positieve ingesteldheid.

Wij bieden jou

• Een fijne werkplek.

• Begeleiding van je directe collega’s.

• Een positief werkklimaat waar respect, vriendelijkheid en behulpzaamheid centraal staan.

• Een warme organisatie met gedreven collega’s en aandacht voor elkaar.

Dit zijn wij

Stichting Marguerite-Marie Delacroix biedt sinds 1950 een warme thuis voor kinderen en volwassenen met een matige tot diepe verstandelijke beperking en voor personen met een niet-aangeboren hersenletsel (NAH). Gepassioneerd door de zorg, eigenheid en professionaliteit. Ambitieus op een fijne manier. Een toffe werkplek die motiveert. Bovenal: gefocust om onze cliënten een mooi leven te geven. Met een 450-tal ervaren collega’s zetten we graag de puntjes op de i. Daarnaast organiseren we verschillende evenementen zoals Hagherock, Halloween en Hagherun waar we samen een groot succes van maken.

Welkom thuis, bij Stichting M.M. Delacroix

Solliciteren kan via onderstaande sollicitatieknop. Vermeld zeker in welke functie je interesse hebt. Onze collega’s verwerken zo snel als mogelijk je aanvraag en houden je verder op de hoogte. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Heb je nog vragen of ben je benieuwd hoe het er bij ons aan toe gaat? Je kan contact opnemen met Lien Gooris (HR-verantwoordelijke) op 016 - 81 98 31 / lien.gooris@stichtingdelacroix.be of neem een kijkje op www.stichtingdelacroix.be of facebook.com/stichtingdelacroix.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?