Stagiair(e)

in Tienen

;

Helpen zorgen

Wil je graag samen met ons de zorg voor onze cliënten organiseren? Zijn humor, integriteit, eerlijkheid, gelijkwaardigheid, openheid en verdraagzaamheid ook jouw waarden? Dan willen we je graag als collega!

Wij bieden jou een aangename werkomgeving met aandacht voor work-life balance en opleidingen op maat.

Met de nodige begeleiding, humor en deskundigheid helpen wij jou graag met de eerste stappen te zetten in het werkveld. Door de gastvrijheid van onze bewoners en medewerkers voel jij je bij Stichting M.M. Delacroix meteen gelijk thuis.

Dit ga jij doen

Wij voorzien stageplaatsen in de volgende werkvelden:

• Leefgroepswerking: begeleiders, zorgkundigen, orthopedagogen

• In onze organisatie kennen we de volgende doelgroepen:

• Gedrags- en emotionele problemen (kinderen en volwassenen)

• Intensieve verzorging (kinderen en volwassenen)

• Groepen gericht op autonomie (kinderen en volwassenen)

• Niet-aangeboren hersenaandoening (enkel volwassenen)

• Dagbesteding in ons dagcentrum: ergotherapeuten

• Therapie: ergotherapeuten, logopedisten, kinesisten, muziektherapeuten, hippotherapeuten

• Medische dienst: verpleegkundigen

• Sociale dienst: maatschappelijk assistenten

• Keuken: keukenpersoneel, kok, diëtisten

• Ondersteunende diensten: onderhoud, technische dienst, wasserij

• Administratieve dienst

• Staf: HR en communicatie

Je kan hiervoor terecht op één van onze drie campussen:

• Campus Park (Tienen)

• Campus Ten Haghedorne (Hakendover)

• Campus Thuys van Heylessem (Tienen)

Elke stagiair krijgt bij ons de nodige begeleiding alsook een stagebegeleider op de werkvloer. Deze begeleider staat in contact met jouw school.

Dit ben jij

• Je volgt een opleiding die aansluit bij één van bovenstaande werkvelden.

• Je bent leergierig en staat ervoor open om onze fijne bewoners te leren kennen.

• Je herkent jezelf in onze waarden: gelijkwaardigheid, integriteit, verdraagzaamheid, eerlijkheid, openheid en positieve ingesteldheid.

Wij bieden jou

• Een fijne leer- en werkplek.

• Een betrokken stagebegeleider

• Begeleiding van je directe collega’s.

• Ruimte voor eigen inbreng en ideeën.

• Een positief werkklimaat waar respect, vriendelijkheid en behulpzaamheid centraal staan.

• Leuke evenementen en activiteiten waar jij aan kan deelnemen.

• Een warme organisatie met gedreven collega’s en aandacht voor elkaar.

Welkom thuis, bij Stichting M.M. Delacroix

Solliciteren kan via onderstaande sollicitatieknop. Vermeld ook zeker in welke stageplek je interesse hebt. Onze collega’s verwerken zo snel als mogelijk je stage-aanvraag en houden je verder op de hoogte. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!

Heb je nog vragen of ben je benieuwd hoe het er bij ons aan toe gaat? Je kan contact opnemen met Lien Gooris (HR-verantwoordelijke) op 016 - 81 98 31 / lien.gooris@stichtingdelacroix.be of neem een kijkje op www.stichtingdelacroix.be of facebook.com/stichtingdelacroix.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?